بالآخــــــره یه روز به آرزویـ بچگیـامـ میرسمـ

در صف اول نمــاز جلوتر از پیش نمــاز می ایستمـ

وهمه به من اقتدا خـواهند کرد....

نمــاز که تمامـ شد همه به سمت من خـواهند آمد...

چـقدر عزیز خواهـم شد...بعد از چند قدم کسی فریاد

 

 میزند....بلند بگـــو:

 

لا اله الا الله

 

برو! ترس از هیچ چیز ندارم!

وقتی یقین دارم بیشتر از من کسی دوستت نخواهد داشت!!

بیشتر از من کسی طاقت کم محلی هایت را ندارد!

برو! ترس برای چه؟

وقتی میدانم یک روز تف می اندازی

به روی تمام انهایی که به خاطرشان 

مرا از دست دادی!!!

آخر و عاقبت عشق یک طرفه...

هر چند مال من نشدی ولی ازت خیلی چیزا یاد گرفتم!!!

یاد گرفتم به خاطر یکی که دوسش دارم باید دروغ بگم

یاد گرفتم هیچ وقت هیچ چی ارزش شکستن غرورمو نداره!!!

یاد گرفتم. تو زندگیم به اون که بفهمم چقدر دوسم داره

هر روز دلشو به بهونه ای بشکنم!!!

یاد گرفتم گریه های هیچکس رو باور نکنم!!!

یاد گرفتم بهش هیچ وقت فرصت جبران ندم!!!

یاد گرفتم هر روز دم از عاشقی بزنم ولی خودم عاشق نباشم!!ولی زندگی ادامه داره

 

 

فَـ ـدآی سَـ ـرَم کِه عآشِــقَم نیـ ـستی...

چیزی کِه زیآدِه ...

جـ ـ ـآ

وآسُـ ـه مُـردَن....

اگه هم نمیریم یه مرده متحرک هستم ...

10

9

8

7

6

5

4

3

2

1

0

دیگر تمام شد.

شمارش معکوس عشقمان هم زده شد...

دیگر شبها با چشمانی قرمز شده از هجوم خواب منتظر

شب بخیر ش نیستم...

دیگر صبحها باچشمان خواب آلود پیام صبح بخیرش رانمیخوانم...

دیگر غروبها شاهد پیامی نیستم که درآن نوشته باشد دلتنگم است...

ببین قلب ساده ام همه چیز تمام شد...

جواب یک عمر عاشقی هایت را درچند کلمه خلاصه کرد

 

(به هم رسیدنمان ممکن نیست ...خداحافظ)

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 12 دی 1392 | 1:19 | نویسنده : ali2000000 |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.