من یک اردیبهشتی ام !
نشانم فرشته پاکی ست
هوای خوبی دارم
شایدم حوا. . .

به لبخندهای یه اردیبهشت دلگرم شو !
کنارش قدم بزن و دستاشو محکم تو دستات نگه دار . . .
سعی کن پیشش خودت باشی ، نه یه مشت حرف و ادعا . . . !
با تمام وجود باهاش باش
مطمئن باش جوری جواب قدردانی هاتو میده که احساس میکنی وقتی داریش

خوشبخت ترین آدم روی زمینی !!!

 

و من اردیبهشتی ام
مغرورم ، اما اگر دل بدهی . . .
غرورم را فرش زیر پایت میکنم !
خودخواهم ، ما اگر دل بدهی . . .
تمام خواسته هایم در تو خلاصه میشود !
لجبازم ، اما اگر دل بدهی . . .
آتش میزنم هر آنچه با تو سر لج دارد !
آری ...

من یک اردیبهشت هستم
من بیهوده سخن نمیگویم اما هر آنچه میگویم از دل است ؛ آن را باور کن . . .
من در راه رسیدن به هدف از مسیر لذت میبرم
من یک اردیبهشت هستم ، حسودم در عشق . . .
دلم زود میشکند

 

یه اردیبهشت یا نمیگه دوست دارم

یا وقتی که گفت و دستاتو گرفت بدون تا آخرش هست

"چون عاشق عشقای افلاطونیه"

 

پس

 

هیچ وقت به عشقش شک نکن و از دستش نده . . .

و من یک اردیبهشتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ام



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 19 بهمن 1392 | 10:42 | نویسنده : ali2000000 |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.