نـــﮧ التماسـ میڪنـم

نــﮧ خیره خیـره نگــاهتــــ

فقـط آهـ مےڪشـم و {سڪــوتـــ}ـ میڪنـــم

همینــــ آهـ براے تمــآم زندگیتــــ ڪافیستــــ

محكم تر از آنم كه برای تنها نبودنم

آنچه را كه اسمش را غرور گذاشته ام

برایت به زمین بكوبم

احساس من قیمتی داشت كه تو برای

پرداخت آن فقیر بودی .....

خداوندا!

تقدیرم را زیبا بنویس

کمکم کن آنچه را که تو زود می خواهی من دیر نخواهم

و

آنچه را که تو دیر می خواهی من زود نخواهم

کاش در دنیا سه چیز وجود نداشت:

غرور دروغ و عشق ...

چرا که انسان با غرور می تازد .

با دروغ می بازد.

و با عشق میمیرد.

پروردگارم ،مهربان من
از دوزخ این بهشت، رهایی ام بخش!
در اینجا هر درختی مرا قامت دشنامی است
و هر زمزمه ای بانگ عزایی
و هر چشم اندازی سکوت گنگ و بی حاصلی ...
در هراس دم می زنم
در بی قراری زندگی می کنم
و بهشت تو برای من بیهودگی رنگینی است
من در این بهشت ،
همچون تو در انبوه آفریده های رنگارنگت تنهایم.
"تو قلب بیگانه را می شناسی ، که خود در سرزمین وجود بیگانه بودی"
"کسی را برایم بیافرین تا در او بیارامم"
دردم ، درد "بی کسی" بود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 17 بهمن 1392 | 12:53 | نویسنده : ali2000000 |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.