בوسـِش בآرے ...؟

 
   حـِس خــوبيـہ هـَميـشـہ كـِنآرتـہ ...؟

 
بآ كـُבوم اِسـم قـَشـَنـگ صـِבآش مـے كـُنـے ... ؟

 
تآ حـالا سـَر تـو گـُذآشـتـے رو شــونـَش و گــريـہ كـُنـے ...؟

 
تآ حـآلا اَز ايــنكـہ هـَميشـہ كـِنآرِت بـوבه تـَشـَكـُر كـَرבے ...؟

 
چـَنـב بآر نآرآحـَتـِش كـَرבے ...؟

 
בآב زَבے بـِگـے בوسـتـِت בآرَم ...؟

 
تآ حـآلآ بـَבے تــو خــوآسـتـہ ... ؟

 
בآرے بـِهـِش فـِكــر مـےكـُنـے ... ؟

 
خـُבآ رو ميگـَمــآ ...

 

آهـ ـآے پـِسـَر ...!

 

مـے בـآنـے بـ ـآ مـَ ـن چــہ كـَرבے ...؟!؟

 

تـ ـــو مـَ ـرآ كـُشـتـ ـے ...

 

بـَ ـرآے خـ ـوבَم نـ ـآرآحـَ ـت نيسـتـَ ـم ...

 

بـَ ـرآے בُخـتـَ ـرَت نـِگـَ ـرآنـَ ـم ...

 

نـَكـُنـَבـ تـَـ ـقآص " آه " مـَ ـرآ او پـَ ــس بـِבَهـَב ...

 

 

چــہ كـَسـے گـُفـتــہ كــہ مـَ ـن تـَنـهآيـَ ـم ...؟!

 

مــَ ــــن ...

 

سـُكـ ـــوت ...

 

خـ ـآطــرآت ...

 

بـُــغـ ــض ...

 

وَ اَشـ ـك ... هـَمـيشـ ـہ بـ ـآ هـَمـيـ ــــ ـم ...

 

بـُگـذآر تـَ ـنهـ ـآيـے  اَز حـَسـ ـوבے بـِمـيـ ـرَב ....

 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥             ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

سـ ـُـــــكـ ـــوت ...

 

رسـ ـآ تـَ ـريـ ـن فـَ ـريـ ـآב يـِ ـك " زَن " اَسـ ـت ...

 

وَقـ ـتـے سـ ـُـــــكـ ـــوت مـے كـُنـ ـَב ...

 

وَقـ ـتـے بـَ ـحـ ـث نمـے كـُنـ ـَב ...

 

وَقـ ـتـے بـَ ـرآے بــہ كـُرسـےنـِشـ ـآنــבَن عـَقـ ـآيـِבش

 

تـَـلآش نمـے كـُنـ ـَב ...

 

بـِ ـבآن كـہ وآقـعـ ـآ آسيـ ـب בيـבه اَسـ ـت ...

سـ ـآבه نـيسـ ـت ...

 

گـُذَشـ ــتـَ ـن اَز كـَسـے كـہ ...

 

گـُذَشـتــہ هـآيـَ ـت رآ سـآخـ ــتـہ ...

 

وَ آيـَنـבه اَت رآ ويـ ـرآن كـَ ـرבه ...

 

اَمــــ ـــــــــآ چـ ـآره اے نيسـ ــت ...

 

بـ ـآيـَב گـُذَشـ ــت ...

 

دلم به اندازه تمام روزهای پاییزی گرفته است

آسمان چشمانم به اندازه تمام ابرهای بهاری بارانی است


قلبم انگار به اندازه سردترین روزهای زمستانی، یخ زده است


اما وجودم در کوره داغ تابستانی می سوزد

 

 

چه چهار فصلی است سرزمین دقایق من......!!!

باران زده ی من:

به دنبال ویلچری هستم برای روزگار

ظاهرا پایی برای راه آمدن با من ندارد...

 

دلم اصرار دارد

فریاد بزند؛

اما . . .

من جلوی دهانش را می گیرم

وقتی می دانم کسی تمایلی به شنیدن صدایش ندارد

باران زده ی من:

آنقدر از حادثه پرم که وقتی به خانه میرسم،
تلویزیون لم میدهد روی مبل تا مرا تماشا کند...

فرقی نمیکنه هوای الان چند نفره ست !


مهم اینه که تو نیستی

 

و من مجبورم”تنهایی” دلتنگی آسمون رو تحمل کنم …

 

باران زده ی من:

گاهی شعر میگویم برای غربت باران...

ولی حالا خودم تنهاترم، تنهاتر از باران....



باز هوای دلم طوفانیست...

دلم تنهایی میخواهد

باز هم بی صدا اشک هایش را برگونه هایش رها کرده

و میداند که دستی نیست برای سد این اشک ها

ولی به این تک بارشی عادت کرده

و میخواهد که در دنیایی خالی از هر رهگذر بر دل

بماند و ببارد بی نهایت 

تا که شاید کمی از دردش وز غم بی حدش

کم شود ، بار سنگینش کمی کمتر شود

افسوس...

 

 

هَميشہ بـايد کَســـ ـے باشد

کہ مَعنے ِسه نقطه ے انتهاے ِ جُملـــه‌هایت را بفَهمد...

هَميشہ بـايد کَســـ ـے باشد

تا بُغـــض‌هايت را قَبل از لَرزیدن ِ چانه ات بفَهمد...

بـايد کَســـ ـے باشد

کہ وقتے صدایَـــت لَرزید بفَهمد...

کہ اگَرسُکـــوت کردے بفَهمد...

کَســـ ـے بـاشد

کہ اگَر بَهانـــہ گير شُدے بفَهمد...

کَســـ ـے بـاشد

کہ اگَرسَـــردرد را بهـانه آوردے بَـــ ـراے ِ رفتن و نبودن،

بفَهمد بہ توجُّـــهش احتياج دارے...

بفَهمد

کہ دَرد دارے،

کہ زندگے دَرد دارد...

بفَهمد کہدلـــت براے ِ چيزهاے ِ کوچَکش تَنگ شده است...

بفَهمد کہ دلـــت براے ِ قَدم زدن زير ِ باران،

براے ِ بوسیدَنش،

براے ِ يک آغوش ِ گَرم تَنگ شُده است...
 
هَميشہ بايد کَســـ ـے باشد...
هَميشہ...
 
تو زندگﮯ
جز اون دستــــهــ از آدمهایــﮯبــآش
كه اگهــ یڪـــے از پشتـــــ چشاتـــــو گرفـــت
فقـــــط یڪــ نفـــر تو ذهنتــــ بیاد....
نهــ چنـــد نفــــــــر....!!!!♥♥
 
 
 
++ بــهـِ سـَـلامتی تـَـنهایــی کـهـِ خیــــلی با اَرزِشــهـِ چــُـــون خالــی اَز آدَ م هآی بــی اَرزِشِ...
++با خوبی ها و بدی ها، هرآنچه که بود؛ برگی دیگر از دفتر روزگار ورق خورد،برگ دیگری از درخت زمان بر زمین افتاد، سالی دیگر گذشت.روزهایت بهاری و بهارت جاودانه باد
 

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

امروز روز سپاس گذاری از خداوند است

زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن

تا با تمام وجود به او بگوییم

عشق من روزت مبارک

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

ولنتاینـــــــــــ مبارکـــــــــــــــ❤ـــــــــــــــ❤

❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 15 بهمن 1392 | 18:31 | نویسنده : ali2000000 |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.