چشمانت و لب هایت مانند آتش جهنمی است…

که مرا در شعله هایش می سوزاند…

 


و رازی در آن نهفته است که مرا به دیوانگی و ویرانی می کشاند.

 

 

حمـاقـت کـه شاخ و دم نــدارد!

حمـاقـت یـعنـﮯ مـن کـه

اینقــدر میــروم تـا تـو دلتنـگ ِ مـن شـوﮮ!

خـبری از دل تنـگـﮯ ِ تـو نمـی شود!

برمیگردم چـون

 

دلـتنـگـت مــی شــوم!!!

 

اینـ بـــار کــــه آمدیــــ

دستانتـــ را رویــــ قلبمـــ بـــگذار

تـــــا بفهمیــ اینــــ دلـ با دیدنـــــ تــو

نمی تپد ...میلـرزد 

 

عبور تو از حوالی چشم های من

تنها اتفاق غیر منتظره ی زندگیم بود

چراکه من

همیشه منتظر نیامدنت بودم ... !

 

 

هرشب در رویاهایم
تورا مي بينم
و احساست ميكنم

 اينگونه است كه تورا مي شناسم، 
اينگونه باش!....


و عليرغم پيچ و خمهاي دور و فاصله كهكشانهايي كه بين ماست 
بيا و خودت را به تماشا بگذار!
اينگونه باش!

نزديك، دور، هركجا كه باشي 
ايمانم را از دست نخواهم داد 
اگر چه شبها بسيار سختند،
ادامه خواهم داد ...



عشق تنها يكبار براي هركسي مي آيد 
و براي تمام عمرش 
و نخواهد رفت تا ما برویم


عشق همان بود كه با تو ورزيدم! 
حقيقتا همان يكبار، و از آن پس بدان آويختم و تا هميشه...

يكبار ديگر تو در را ميگشايي 
و اينجا هستي، اينجا
در قلب من و قلب من ادامه خواهد داشت !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 10 بهمن 1392 | 16:33 | نویسنده : ali2000000 |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.