گاه دلتنگ می شوم

  دلتنگ تر از همه ی دلتنگی ها، گوشه ای می نشینم و

حسرت ها را می شمارم و باختن ها را...

و صدای شکستنها را... و وجدانم را محاکمه می کنم؛؛؛

من کدامین قلب را شکستم و كدامین امید را نا امید کردم و

کدامین، احساس را له کردم و کدامین، خواهش را نشنیدم و

و به کدام دلتنگی خندیدم، که این چنین دلتنگم..

 

  رو بلند ترین جای دنیا وای میستم

و

اسمتو داد میزنم تاصدام برگرده

و

خوشحالشم که اسمتو شنیدم

ولی الان...

دستام خیلی تنهاست برگرد که تنهام.

.. گاهــی دلم میخواهـد, وقتــی بغض میکنــم,


خــدا از آسمان به زمیـن بیاید, اشکـــــهایم را پاک کند, دستم را بگیرد و

بگوید: اینجا آدمها اذیتت میکــنن؟!!! 
بــیـــا بــــــریــــــــم!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 10 بهمن 1392 | 16:11 | نویسنده : ali2000000 |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.