من متولد اردیبهشتم
نه به آســــانــی عــاشــق می شــوم و نــه وقــتـی عـــاشقـــم.. .
به راحـــتی از آن فــــارغ می شوم...
پس حتــــی ايـن فكــــر به ذهــنت هم خطـــور نكنـــد
كه می تــواني به آســـانی عشقــت را به من ابــــراز كــنی
و مـــرا به دست آوری !!
من متـــولــــــد ارديبهشتم فـــــرمـــانـــروای احســاســـات ...
همونطــــــــوری که ارديبهشتم بودن واقعــــاً لیاقت می خواد...
بودن با ارديبهشتي هــــــا هـــم لیاقت می خواد . . .
♥ مهم نیست دیگران راجبم چی فکر میکنن
مهم اینه انقدر مهمم که راجبم فکر میکنن.....
گیرم که باخته ام!!!
اما کسی جرات ندارد به من دست بزند یا از صفحهء بازی بیرونم بیندازد.
شوخی نیست
من شاه شطرنجم...!!!
لزومي ندارد من هماني باشم که تو فکر مي کني ،
من هماني ام که حتي فکرش را هم نمي تواني بکني......
من مسئول حرفها و رفتارهايم هستم،
اما مسئول برداشت شما از آنها نيستم.
من بدبین نیستم،
فقط آدم خوشبینی هستم که خوب از اوضاع با خبر است.
تخریب میکنم آنچه را که نمی توانم باب میلم سازم
آرزو طلب نمی کنم آرزو می سازم.
همیشه بهترین ها برای من بوده و هست.
اگر مال من نشدی قطعا بهترین نبودی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 22 دی 1392 | 13:34 | نویسنده : ali2000000 |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.