خدایا تورو قسم میدهم،به انچه که قسمتم نیست....

 

عادتم نده!!!

 

دوستت دارم هایش را پس میدهم...

 

بر دلم سنگینی میکند این همه دروغ...!!

 

خواستم هرچه را که بوی او میدهد بسوزانم اما جانم آتش

 

گرفت!!!

 

میگویند قسمت نیست حکمت است!

 

خدایا من معنی قسمت و حکمت را نمیدانم..

.

اما تو معنی طاقت را میدانی ...

 

مگرنه؟؟؟

 

درد است...

 

کسی تنهایت بگذراد که به جرم بااون بودن همه تنهایت

 

گذاشتند...!

 

چه حماقتی...از من یاد نمیکند...

 

وچه احمقانه میخواهمش!

 

چه غرور بی غیرتی دارم...!

 

آدم است دیگر...

 

گاهی اوقات حتی دلم برای نامردی هایش تنگ میشود...!


تشنگی بهانه بود...؟آب را با لیوان تو میخواستم!!!

 



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت23:40---16 دی 1392
داش علی این ستاره متاره ها چین سردرد گرفتم

بابا نمیشه بااینا قشنگ متنو خوندا
پاسخ:♥ درستش کردم برای تو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 14 دی 1392 | 13:46 | نویسنده : ali2000000 |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.