داریم جایی زندگی میکنیم که . . .

هرزگی مد . . .

بی ابرویی کلاس . . . مستی و دود تفریح . . .

دزد بودن و لاشخوری و گرگ بودن رمز موفقیت . . .

وقتی به اینا فکر میکنم میبینم دنیای ما از جهنم هم بدتره . . .

یاد گرفتم وقتی ارزش ها عوض میشن . . . .عوضی ها با ارزش میشن . . .

 

_____________________________________________________________________________

 

عشقه من . . .

 از تو دلگیر نیستم . . .

از دلم دلگیرم که بی وفاییهایت را صبورانه تحمل میکند . . .

 

____________________________________________________________________________

 

“کنج گلویم قبرستانی است پرازاحساسهایی که زنده بگورشده اند،

 

به نام بغض….”

 

عشق گم شده من..

 

نبودن هایی هست که هیچ بودنی جبرانشان نمیکند،وآدمهائی که هرگز

 

تکرارنمی شوند….

 

وتو آنگونه ای…

 

فقط همین…

 

________________________________________________________________________________

عشق من . . .

کاش بودی . . .

 

وقتـی بغض مـی کردم . . .

 

فقطـ بغلم مـیکردی و مـیگفتـی . .

 

ببینم چشمـــــاتو . . . منـــــو نگاه کـن . . .

 

اگه گریــه کنـی قهـــــر مـیکنم میرمـــــا . . .!

کاش بودی لعنتی . . .

 

________________________________________________________________________________

 

خوابم نمیبرد…

 

به هیچ چیز فکر نمیکنم…

 

جز “او” و میدانم که خواب است…

 

و قبل از بسته شدن چشمهایش

 

به همه چیز فکر کرده است…

 

جز “من”……!!!

 

________________________________________________________________________________

 

آدمها فقط آدم هستند نه بیشتر و نه کمتر . . .

اگر کمتر از چیزی که هستند نگاهشان کنی آنها را شکسته ای . . .

و اگر بیشتر از آن حسابشان کنی آنها تو را می شکنند . . .بین این آدم های آدم باید عاقلانه زندگی کرد نه عاشقانه . . .

 

__________________________________________________________________________________

 

عشق گشتن توی خیابون های با کلاس نیست . . .

عشق حرف زدن های شبونه نیست . . .

عشق پیچوندن کلاس و رفتن پی هوس نیست . . .

عشق رابطه داشتن بی اساس نیست . . .

عشق یعنی اینکه با یک نفر باشی  . . .

اینو بفهم عزیز لعنتی ام . . . مابقی عشق نیس . . .

 

________________________________________________________________________________

 

عشق من . . .

ما بدهکاریم به هم . . .

به تمام دوستت دارم های ناگفته ای که پشت دیوار غرورمان ماند و انها را بلعیدیم . . .

فقط و فقط برای اینکه نشان دهیم منطقی هستیم . . .

 

_________________________________________________________________________________

 

عشق من . . .

عشق اون نیست که در اوج رابطه پاک بمونی  . . .

عشق اینه که در اوج اختلاف خیانت نکنی . . .

 

_________________________________________________________________________________

 

خدایا . . . .

الودگی آدمها از حد گذشته . . .

چند روزی دنیا را تعطیل نمیکنی . . . .؟

 

_______________________________________________________________________________

 

میدانی رفیق . .

بعضی زخم ها هست که هر روز صبح باید روشونو باز کنی . . . نمک بپاشی . . .

تا یادت نره دیگه سراغ بعضی ادمها نری . . .

 

__________________________________________________________________________________

 

نامش را هرچه میخوای بگذار

تعصب
غیرت
حسادت
من نامش را عشق میگذارم
ودلگیرمیشوم ازبعضی آدمها 
که تورا ازان خود میدانند
توفقط به من تعلق داری
شادیت شادی من است
وجودت گرمابخش زندگیم
وتنت پاسخ تمام خواهشهای من
من تورا باهیچ کس تقسیم نخواهم کرد
این نامش عشق است
تونامش راهرچه میخواهی بگذار

 

_________________________________________________________

 

ازدستش عصبانی هستی
هرچی باهات حرف میزنه خودتو به نشنیدن میزنی
بعد صدات میکنه چندین بار
نگاهش نمی کنی فقط بهش میگی که باهاش قهری
بلند میشه ازپشت بغلت میکنه توچشمات نگاه میکنه اولش خیلی جدی اما وسطاش خندش میگیره و میگه 
توغلط میکنی بامن قهرکنی 
ازلحن صداش خندت میگیره 
همین برای خوشبخت بودن کافیه اینکه بهت نشون میده طاقت نداره صداتو نشنوه

 

_________________________________________________________________________________

 

راه بدی را انتخاب کرده بودم برای نگه داشتنت ...!
 صداقت ؛
 مهربانی ؛
 زیاد به “تو” توجه داشتن ؛
 و خیلی حماقت های دیگر …
 این روزها ، هرچه خائن تر باشی ،
 دوست داشتنی تری …

 

_______________________________________________________

 

 

جسارت میخواهد

نزدیک شدن به

افکار دختری که روزها مردانه

با زندگی می جنگد

اما شب ها…

بالشش از هق هق دخترانه اش خیس است

 

 

 

________________________________________________________________________________

 

عشق من . . .

از “نبودنت” دلگیر نیستم…
از اینکه روزگاری “بودی”، دلگیرم

 

_________________________________________________________________________________

 

عشقه من . . .

نوازشگر خوبی نبودی
ســـــــــــفید شده
تار مویی را که قســــــــــــم خوردی با دنــــــــــــــــــیا عوضش نمیکنی…

 

_________________________________________________________________________________

 

درســت زمانی که ســرت جــای دیگری گــرم است

دل مـــن همینــــجا یـــــــــخ میـــــزنــد !

چه فاصــله زیــادی است از سـر تـو تا دل مــن . .

 

__________________________________________________________________________________

 


برچسب‌ها: جملات عاشقانه زیبا , متن عاشقانه , جملات احساسی , شعرعاشقانه , متن غمگین
[ چهارشنبه چهارم دی 1392 ] [ 14:9 ] [ ابوالفضل ]
میدانی رفیق . . .
نه زیبایم . . . نه مهربان . . .
فراری از دختران آهن پرست و پسران مانکن پرست . . .
فقط برای خودم هستم . . . خوده خودم . . .
صبورم و سنگین  . . .
سرگردان . . .
مغرور . . .
قانع . . .
با یک پیچیدگی ساده . . . و مقداری بی حوصلگی  زیاد . . .
برای تویی که چهره را میپرستی نه سیرت آدمی را . . .
هیچ ندارم . . .راهت را بگیر و برو . . .
حوالی ما توقف ممنوع است . . .


---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


عشق من . . .
مست بودم اما پست نیودم . . .
سر کار بودم اما سربار نبودم . . .
بیکار بودم اما بی عار نبودم . . .
بی کس بودم اما با کس نبودم . . .
شاید بی صفا بودم اما بی وفا نبودم . . .
همش دلتنگ بودم اما دل سنگ نبودم . . .
خلاصه کنم عزیز لعنتی ام  . . .
من مرد نبودم اما . . .نامرد هم نبودم . . .

میدانی رفیق . . . .

سردش بود . . .

دلم را برایش سوزاندم . . .

گرمش که شد با خاکسترش نوشت  :

خداحافظ . . .

و رفت . . .

 

 
عشق من . . .
برایمن مهر در نگاه توست . . .
نه اول پائیز . . .

________________________________________________________________________________

به همه چیز عادت می کنیم

به داشته ها و نداشته هایمان

خیلی طول نمی کشد که

جلوی آینه زل بزنی به خودت

موهایت را کنار بزنی

و با خودت بگویی

اصلا مگر داشتی اش

مگر از اول بود ؟!

که بودن و نبودنش مهم باشد …

______________________________________________________________________
یه وقتا دلت طوری تنگ میشه که مغزت کاملا فلج میشه

بدی هاش یادت میره

نامردیش یادت میره

بی محبتی و رفتارسرد و تلخش یادت میره

وقتی با بیرحمی تنهات گذاشت یادت میره

فقط میگی خدایا یه دقیقه ببینمش این دل وامونده آروم شه...!

 

 

_________________________________________________________________________________


اسم های مجازی

تصویر های مجازی

مشخصات مجازی

و در بین این همه چیزهای مجازی

تنها یک چیز حقیقت دارد

تنهایی من...

 

_________________________________________________________________________________

 

 

در آغوشـش میکشی

و محکم میفشاری اش به خـودت.....زل میزنی!!!

و به چشـمهایش خیره میشوی...به نگاهـش

آرام میگویی:با من بازی نکــن.

و او .......

و او درسـت همین کار را میکند!...!! 

 

 


 

 

 


نظرات شما عزیزان:

مرجان22
ساعت12:31---29 دی 1392
کور واویدم جون خوت ای ستاره و قلبله عوض کو. مرسی
پاسخ:چشم درستش میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 14 دی 1392 | 12:40 | نویسنده : ali2000000 |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.